Μονοπάτια στη Μήλο

October 19th, 2020 | by admin
Milos News

Όταν πρόκειται για ένα νησί σαν τη Μήλο, θα δείτε όμορφες γωνιές αυτού του νησιού, ενώ θα έχετε την ευκαιρία να απολαύστε μοναδική θέα. Σημειώνουμε, ωστόσο, ότι οι περιπατητικές διαδρομές απαιτούν καλή γνώση της περιοχής και πρέπει να ζητάτε τη βοήθεια ειδικών συνοδών βουνού, που γνωρίζουν όλες τις δικλίδες ασφαλείας.

Διαδρομή 1: Κατακόμβες – Ρωμαϊκό Θέατρο – Αφροδίτη της Μήλου

Διάρκεια διαδρομής: 45 λεπτά

Βαθμός Δυσκολίας: Εύκολος

Οικονομικό αυτοκίνητο στην Rac S.A.

Η αφετηρία θα δοθεί από τις Κατακόμβες στην Τρυπητή και θα κινηθείτε προς το πάρκινγκ. Αριστερά, θα δείτε το μοναστήρι. Κινείστε παράλληλα με τα τείχη, ενώ έχετε θέα στη θάλασσα και στο Κλήμα και φτάνετε στο Ρωμαϊκό Θέατρο.

Βγαίνοντας από το Ρωμαϊκό Θέατρο, ακολουθήστε το μονοπάτι δεξιά και κινηθείτε πάνω από το θέατρο και στρίψτε στο δρομάκι αριστερά. Γρήγορα θα φτάσετε στη θέση Τρεις Εκκλησιές όπου βρίσκεται το Βαπτιστήριο και θα ακολουθήσετε πορεία προς το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία. Περίπου 50 σκαλιά θα χρειαστεί να ανεβείτε για μία θέα εξαιρετική.

Συνεχίζετε ευθεία από το Βαπτιστήριο μέχρι που θα συναντήσετε την πινακίδα που ενημερώνει για το σημείο όπου ανακαλύφθηκε η Αφροδίτη της Μήλου.

milos-1

Διαδρομή 2: Ζεφυρία – παραλία Αγίας Κυριακής

Διάρκεια διαδρομής: 45 λεπτά

Βαθμός Δυσκολίας: Εύκολος

Θα ξεκινήσετε από τη Ζεφυρία, με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο και τα θερμοκήπια. Στη συνέχεια, περνάτε από την περιοχή Στόλοι και ανάμεσα από δύο λόφους, που αποτελούν τμήματα του ηφαιστείου. Αφού περάσετε ένα λιβάδι, θα βρεθείτε πολύ κοντά στην παραλία της Αγίας Κυριακής, όπου θα οδηγηθείτε μέσω ενός παλιού μονοπατιού που το χρησιμοποιούσαν κάποτε για τα μουλάρια.