Σε διαβούλευση ως τις 31/12/2015 το Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρεια Ν. Αιγαίου για τον τουρισμό

December 23rd, 2015 | by admin
Σε διαβούλευση ως τις 31/12/2015 το Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρεια Ν. Αιγαίου για τον τουρισμό
Sikinos News
0

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing 2015-2020 του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με τον InSETE  και την MarketingGreece.

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου, απέστειλε επιστολή στους τουριστικούς φορείς και τους δημάρχους του Νοτίου Αιγαίου, τους οποίους καλεί να λάβουν μέρος στην διαβούλευση, καταθέτοντας μέσω ειδικής φόρμας, τις προτάσεις και τα σχόλιά τους, προκειμένου το Στρατηγικό Σχέδιο να λάβει την οριστική μορφή του.
To Στρατηγικό Σχέδιο, όπως και η ειδική φόρμα  είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της ΠΝΑΙ http://www.pnai.gov.gr/Arthro.aspx?a=6751

Οι συμμετέχοντες στην διαβούλευση, καλούνται να συμπληρώσουν τα σχετικά πεδία  της φόρμας και να αποστείλουν τις προτάσεις τους, μέχρι 31/12/2015 στο emailaegeanislands@pnai.gov.gr   Στο Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρειας παρουσιάζονται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός  σε συνδυασμό με υποστηρικτικές κατηγορίες όπως  Γαστρονομία, Ευεξία, Φύση και δραστηριότητες, καθώς και με εξειδικευμένα τμήματα αγοράς και με ειδικά ενδιαφέροντα.

Δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.

Πηγή: MilosLife.gr